I. Informacje wstępne.

Właścicielem sklepu internetowego www.o2nails.pl jest firma Yoer sp. z o.o. ul. Bernardyńska 2, 64-000 Kościan.

NIP 698-186-14-13
REGON 522443153
KRS 0000977297

Adres do osobistego odbioru produktów:
O’2Nails
Ul. Bernardyńska 2/218
64-000 Kościan

II . Składanie ofert – u nas bez rejestracji.

W celu dokonania zakupu należy wybrany produkt dodać do koszyka, gdzie znajdą Państwo wszystkie niezbędne informacje dotyczące kosztu całkowitego zakupu tj. ceny produktu + kosztu wysyłki.

III. Realizacja i płatność.

Dane do przelewu (w tytule przelewu podaj numer swojego zamówienia):
Santander Bank Polska S.A.
Yoer sp. z o.o.
31 1090 1274 0000 0001 3394 0643

Na przelew czekamy maksymalnie do 7 dni.

IV. Dostawa

1. Codziennie do godziny 14:00 zamawiamy kuriera. Przesyłki nadajemy tylko w dni robocze.
2. Istnieje możliwość odbioru osobistego w Kościanie po uprzednim umówieniu terminu.
3. Cenniki oraz terminy dostaw dotyczą tylko przesyłek dostarczanych na terenie Polski. Jeżeli chcesz byśmy wysłali produkt do innego kraju, skontaktuj się z nami przed dokonaniem zakupu w celu ustalenia kosztów i szczegółów dostawy.

V. Reklamacja

Pismo reklamacyjne znajdziesz tutaj: Pobierz

Reklamując produkt w naszej firmie możesz skorzystać z prawa do 2-letniej rękojmi lub gwarancji.
Więcej informacji na temat Gwarancji znajdziesz w sekcji „Gwarancja”
Więcej informacji na temat Rękojmi znajdziesz poniżej:

Sprzedający jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Zasady odpowiedzialności Sprzedającego w ramach rękojmi regulują przepisy Kodeksu Cywilnego.
Prawidłowo złożona reklamacja polega na dostarczeniu do naszej firmy produktu wraz z formularzem reklamacyjnym.
Jeżeli pojawi się jakikolwiek problem z zakupionym u nas produktem prosimy w pierwszej kolejności o kontakt z nami, możliwe że uda się rozwiązać problem na odległość.
Chcąc zareklamować produkt należy nadać przesyłkę do naszej firmy wybraną przez siebie firmą kurierską. Koszt wysyłki zwracamy do wysokości 20 zł.
Adres do wysyłki: O’2Nails Bernardyńska 2/218, 64-000 Kościan.

Reklamacja powinna zawierać:

  • Twoje imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail do kontaktu
  • Nazwę przedmiotu reklamacji
  • Potwierdzenie zawarcia umowy
  • Datę wykrycia wady
  • Twoje oczekiwania: wymiana towaru na nowy, naprawa, obniżenie ceny, zwrot pieniędzy

Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania prawidłowo złożonej reklamacji. Informację o decyzji otrzymasz drogą elektroniczną na wskazany przez siebie adres e-mail.

Ważna informacja: Odsyłając do nas reklamowany produkt zadbaj o jego bezpieczne zapakowanie, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.

Koszty odrzuconej reklamacji ponosi Kupujący.

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Informacje o sposobie dostępu do tych procedur znajdują się na stronie https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php

 

VI. Gwarancja

Na każdy sprzedany produkt udzielamy 24 miesięcznej gwarancji.
Jeżeli pojawi się jakikolwiek problem z zakupionym u nas produktem prosimy w pierwszej kolejności o kontakt z nami, możliwe że uda się rozwiązać problem na odległość. Chcąc skorzystać z gwarancji należy nadać przesyłkę do naszej firmy wybraną przez siebie firmą kurierską. Koszt wysyłki zwracamy do wysokości 20 zł. Adres do wysyłki: O’2Nails Bernardyńska 2/218, 64-000 Kościan.

VII. Odstąpienie od umowy

Formularz odstąpienia do pobrania znajdziesz tutaj: Pobierz

Adres do zwrotu
O’2Nails
Bernardyńska 2/218
64-000 Kościan

Jeżeli jesteś konsumentem i chcesz dokonać zwrotu zakupionego produktu wystarczy, że poinformujesz nas o tym w terminie 30 dni od dnia otrzymania produktu.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy najlepiej złożyć poprzez e-mail na adres: info@o2nails.pl lub w formie pisemnej na adres:
O’2Nails Bernardyńska 2/218, 64-000 Kościan.

Paczkę należy odesłać na własny koszt wybraną przez siebie firmą spedycyjną.
Produkt należy odesłać w terminie 14 dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Nie odbieramy przesyłek nadanych do nas z opcją pobrania.

Ważna informacja: Odsyłając produkt zadbaj o jego bezpieczne zapakowanie. Jeśli korzystałeś z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania (tzn. w sposób wykraczający poza zakres możliwości jakie przysługują w przypadku zapoznawania się z produktem w sklepie stacjonarnym), zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta możemy zwrócić Ci kwotę mniejszą, niż zapłaciłeś. Ewentualne potrącenia ustalane są indywidualnie w zależności od stanu w jakim produkt do nas wróci.

VIII. Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży

Drogi Kliencie
Dokładamy wszelkich starań, aby nasze usługi były wykonywane na jak najwyższym poziomie, jednak przypominamy, że również mamy prawo się pomylić, dlatego prosimy Państwa o wyrozumiałość. Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje i sugestie, które będą rozpatrywane z wielką roztropnością – oczywiście na korzyść Klientów.